Virksomheden stod overfor et navneskift, og i den forbindelse ønskede man at skabe et helt nyt udtryk, som samtidig også passede bedre med virksomhedens nye værdier og fokusområder.
Virksomheden har fået logodesign med designmanual, som er tilpasset til diverse platforme som virksomheden markedsfører sig på. Dertil er der skabt en brand strategi som skal hjælpe med at få den nye identitet ud til forbrugeren, som understøttes af en strategi til de sociale medier. Sidstnævnte indeholder dertil også taktikker med fokus på at vækste salg på webshoppen. For at styrke Truely’s salgstragt og forbrugernes kunderejse, har vi også opsat og klargjort til email marketing, for fremadrettet at have endnu en salgsplatform at nå forbrugerne fra. På denne måde er det også muligt fremover at skabe mere målrettede kampagner og opbygge unikt indhold til loyale kunder.
Virksomhedens nye brand identitet er ført helt hen til webshoppens forsendelses emballage, så der er en rød tråd fra start til slut. Den røde tråd ses også ved visitkort, gavekort, stempelkort, tak for ordre kort, og aftercare kort til efter behandlinger. Stempelkortet er desuden virksomhedens fysiske loyalitets klub. Vi har dertil haft fokus på at fremhæve personligheden bag Truely, som skal styrke forbrugernes forhold til virksomhedens værdier og kvaliteter.
Til slut optimerede vi webshoppens onsite SEO, ift at sikre korrekte titler, tags og beskrivelser, samt at Google aflæser disse rigtigt.